• Rejestracja
  • Logowanie
  • Koszyk
SZUKAJ
Ponad 18.000 produktów
100% bezpieczne zakupy
100% przyjazna obsługa
Strona główna » Pomoc FAQ
Kategorie

Opcje przeglądania

Pomoc FAQ

Czy muszę posiadać działalność gospodarczą, aby dokonać zakupów?
Czy trzeba założyć konto w Państwa sklepie internetowym, aby dokonać zakupów?
Jak wyszukać interesujący mnie produkt?
Jakie są koszty i opcje dostaw?
Jakie są metody płatności?
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Jak sprawdzić status wysyłki?
Czy otrzymam fakturę lub paragon?
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Kto pokrywa koszty wysyłki zwrotnej?
Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
alt

Czy muszę posiadać działalność gospodarczą, aby dokonać zakupów?
Nie. Poprzez sklep internetowy obsługujemy zarówno firmy jak i klientów detalicznych.

Czy trzeba założyć konto w Państwa sklepie internetowym, aby dokonać zakupów?
Nie. Kupując u nas nie trzeba się rejestrować. Wystarczy dodać produkty do koszyka i wypełnić dane adresowe. Do tego celu niezbędna będzie skrzynka e-mail założona w dowolnej domenie na którą będą dostarczane informacje ze sklepu internetowego. Podanie hasła podczas składania zamówienia będzie oznaczało założenie konta w naszym sklepie, dzięki czemu będzie można obserwować zamówienia i stan ich realizacji a kolejne zakupy nie będą wymagały wpisywania ponownie danych adresowych.

Jak wyszukać interesujący mnie produkt?
W naszej ofercie znajduje się kilkanaście tysięcy artykułów technicznych. By łatwo odnaleźć odpowiedni towar wykorzystaj niezwykle prostą w obsłudze wyszukiwarkę, znajdującą się górnym lewym narożu strony. Wystarczy, że wpiszesz w niej nazwę poszukiwanego produktu a system automatycznie wyszuka odpowiednie towary i wyświetli Ci sugerowane podpowiedzi. Dodatkowo, z rozwijanej listy mieszczącej się po prawej stronie pola wyszukiwarki, możesz wybrać czy poszukiwania mają zostać przeprowadzone w całym sklepie, czy w obrębie konkretnej kategorii.

Jakie są koszty i opcje dostaw?
Dostawy towarów zamawianych w naszym sklepie internetowym są realizowane na terenie całej Polski. Koszt dostawy jest doliczany do zamówienia automatycznie, po zaznaczeniu w formularzu zamówienia wybranej formy wysyłki. Cennik dostaw opiera się na prostych zasadach i stałych stawkach. Opłata nie zależy od wielkości paczki, a jedynie od wybranej formy zapłaty:
a) 19,00 zł przedpłata
b) 25,00 zł pobranie
c) WYSYŁKA GRATIS - do zamówień powyżej 1000 zł brutto

Jakie są metody płatności?
Udostępniamy następujące formy płatności:
a) Przedpłata na konto bankowe 33 1050 1272 1000 0092 7029 2320 (ING Bank Śląski S.A.). Jako tytuł przelewu należy wpisać przypisany numer zamówienia przesłany na adres e-mail.
b) gotówka przy odbiorze pracownikowi firmy kurierskiej DPD lub FedEx.
c) gotówka przy odbiorze w siedzibie firmy MITTE Technika Przemysłowa

Czy towar mogę odebrać osobiście?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie firmy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, punkt odbioru:
MITTE Technika Przemysłowa, ul. Sucha 3, 41-205 Sosnowiec. Odbierając zamówienie należy podać dane dotyczące zamówienia (numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego).

Jak sprawdzić status wysyłki?
Status przesyłki mogą Państwo monitorować na stronie przewoźnika poprzez wpisanie otrzymanego od nas nr listu przewozowego:
Kurier DPD: kliknij aby przejść do strony a następnie wpisz nr listu przewozowego
Kurier FedEx: kliknij aby przejść do strony a następnie wpisz nr listu przewozowego

Czy otrzymam fakturę lub paragon?
Tak. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę. Podczas składania zamówienia przez sklep internetowy mamy możliwość wyboru opcji faktura lub paragon.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odległość zawiera Załącznik nr 2.

Kto pokrywa koszty wysyłki zwrotnej?
Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

Czy zakupy w Państwa sklepie są bezpieczne?
Tak. Posiadamy aktywne szyfrowanie SSL które zapewnia ochronę sklepu internetowego oraz gwarantuje poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną. Więcej szczegółów uzyskasz w zakładce "Bezpieczeństwo".

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
Dodatkowe wsparcie można uzyskać dzwoniąc na numer infolinii (+48) 792-565-515 (dostępny dla sieci telefonii stacjonarnej oraz komórkowej). Pomocy udzielimy także po zgłoszeniu problemu za pomocą formularza zgłoszeniowego lub e-maila kontakt@hurtownia-techniczna.pl.
 

Przejdź do strony głównej
CKDCX-80FAGFŁT PolskaHIWININALOCTITEOPTIBELTROVENSIMALUBESTOMIL SANOK
Sklep internetowy z artykułami technicznymi znanych producentów. U nas znajdziesz elementy przeniesienia napędu, uszczelnienia techniczne, tworzywa konstrukcyjne, elementy pneumatyki oraz profesjonalną chemię. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę oraz terminową realizację zamówień.
Kontakt z nami: (+48) 32 263 70 76, (+48) 792 565 515, (+48) 792 602 600, email: kontakt@hurtownia-techniczna.pl
© Wszelkie prawa zastrzeżone | www.hurtownia-techniczna.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu